Williams, Christianity and the Transformation of the Book: Origen, Eusebius and the Library of Caesarea, Cambridge Ma, 2006

Williams, Christianity and the Transformation of the Book: Origen, Eusebius and the Library of Caesarea, Cambridge Ma, 2006

Paulus Constantinus Phrygio, Chronicum, Basel, 1534, sig. a3 v : ‘Deinde singulis regnis, quantum possibile fuit, suas adscripsi, quae durante eo factae gestaeve fuere historias, ut quid mediante singulis regnis eodem tempore, qualis reipub. facies, cernere possis, & quae ab diversis autoribus scripta sunt, dubbio tabula una ob oculos depicta habeas. Postremo quo omnibus facerem fidem, singulis historijs autores adiunxi, quot eandem historiam, qua tempore eodem scripsere, in quale momento incepere, quando scribere desierunt, adnotavi.’.

For heretics, see, di nuovo.g., ibid., p. 271 on AD 88; p. 284 on AD 134; p. 285 at AD 138; p. 286 at AD 142. For verso conciliabule of a good Christian, oddly unchanged per tense from his source, see ibid., p. 290 at AD 181: ‘PANTAENVS Scholae ecclesiasticae Alexandrinae & doctoris officio praefuit, vir in omni eruditione eruditissimus. Una volta quo apud eos consuetudo antiquitus tradita, quae usque durante hodiernum permanet, scripturarum divinarum doctores, inibi scholae ecclesiasticae haberi, viros duntaxat per scientia & eruditione probatissimos. Euseb. li. 5. ca. 10.’.

See Phrygio esatto Beatus Rhenanus, 27 March 1533, per Briefwechsel des Beatus Rhenanus, e. Verso. Horawitz and K. Hartfelder, Leipzig, 1886, pp. 414–15; Beatus Rhenanus sicuro Boniface Amerbach, 14 April 1533, ibid., p. 415.

Grafton and M

Pantaleon, Chronographia (n. 35 above), sig. A3 v : ‘Neque hic communem morem Chronicorum secuti sumus, ut plerunque contenti essemus personam vel factum posuisse simpliciter, sed addidimus quoque omnibus et singulis fide dignos authores, unde verba nostra deprompsimus, quo minus inesset invidiae et plus fidei, et ut diligentiores etiam (sicubi minus satisfieret) authores ipsos copiosius rem tractantes inspicere possent, causam et occasionem facti certius exploraturi.’.

Prior est de bega veteris populi: posterior recentes historias, praesertimque ecclesiasticas complectitur, Paris, 1567

On this side of Polydore’s rete di emittenti, see C. Atkinson, Inventing Inventors per Renaissance Europe: Polydore Vergil’s De rerum inventoribus, Tubingen, 2007; C. Johnson, Cultural Hierarchy mediante Sixteenth-Century Europe: The Ottomans and Mexicans, Cambridge, 2011; and H. Zedelmaier, Werkstatten des Wissens zwischen Renaissance und Aufklarung, Tubingen, 2015.

New York, New York Society Library, Z-Fo Sharp P197 C5577, p. 11: ‘Trogus histo. lib. de differ. , quae demonstrationes non postulat. Lucianus plane impius et Atheos, licet Christianam simplicitatem rideat, tamen mediante Raro approvazione narrat, quae ad historiam pertinent, et eius aetatis Christianorum quae mores essent non obscure indicat.’

New York, New York Society Library Z-Fo Sharp P197 C5577, ibid.: ‘Has Ceremonias etiam per Britanniam invenit [read: invexit] a en alijs Angliae monachis, in questo momento prioribus erant contenti. Postea in Germaniam per Bonifacium, qua Germanorum episcopus appellatur, estque Mogunt. per reges ipsos. Postremo etiam sopra spaniam produzione muliebri irrepserunt.’.

Gilbert Genebrard and Arnoldus Pontacus, Chronographia mediante duos libros distincta. Book II has its own title-page: Secundus liber chronographiae, de rebus gestis per Christo sorto ad nostra usque tempora. Id oriente ad annum 1567, Paris, 1567. See sig. P4 r : ‘Elias Romanae synagogae Iudaeorum praepositus cum tota coula familia fit Christianus, & per PP baptizatur prid. Idus Iunii 1566. Eodem an. eius exemplo Iudaei plures 300. fidem Christianam suscipiunt.’ On de Pontac, see J. Weinberg, ‘Chronology and Hebraism sopra the Rete di emittenti of Joseph Scaliger: The Case of Arnaud de Pontac (Arnaldus Pontacus)’, in For the Sake of Learning; Essays mediante Honor of Anthony Grafton, ed. Verso. Blair and Per.-S. Goeing, 2 vols, Leiden, 2016, I, pp. 39–54.

Genebrard and Arnoldus Pontacus, Chronographia, sig. Ancora r : ‘Nihil in doctrina Catholica a tempore Apostolorum ad hanc usque aetatem immutatum fuit, maxime Romae, notat Io. Calvinus institu. Gallic. lib. 4. cap. 2. sect. 3. & epist. ad Sadoletum. Statue tibi quaeso (inquit) ob oculos veterem illam ecclesiae faciem, qualem Chrysostomi aut Basilii aetate apud Graecos, https://datingranking.net/it/plenty-of-fish-review/ Cypriani, Ambrosii, Augustini seculo apud Latinos extitisse ipsorum monumenta fidem faciunt.’.

Dodaj komentarz