Landaff by Landaff Creamery i ostario podrumi na brdu Jasper.

Ostatak noći proveo sam pripremajući se za tuš za bebe koji sam ugostio u subotu ujutro!

Evo moje prekrasne prijateljice Meg, koja će uskoro biti mama bebe Rose!

Očito smo imali temu ruža za tuš, a moja prijateljica Jessica napravila je ove nevjerojatne kolače!

Imali smo i tona voća, slanine i kasice jaja.

rajčica, Bosiljak i bijeli cheddar! Plus 18 jaja, šalica mlijeka i sat vremena u 350*.

Alice je napravila nevjerojatne šljokice !!!!!!!!!!!!!!

Dijelili smo nachos

napunili se na salatama

i loooood na nekim od najboljih pizza u gradu u zemlji!

Imali smo nevjerojatnu nedjelju! Jutro smo proveli hladnim na trijemu uz kavu, dok je Mazen igrao igre.

Zatim smo pojeli tost i krenuli u trčanje na stazi Monticello. Ne mogu se sjetiti kad sam posljednji put otrčao sve do vrha bez zaustavljanja (to je 2 milje uzbrdo). Prije nego što se Mazen rodio, to je sigurno! Barem je Matt bio onaj koji je gurao 50 lbs kolica

Pojeli smo ostatak salate za pizzu i rajčicu/avokado za ručak – plus lubenica!

i nazvali ga je velikim vikendom!

Više postova iz Kath:

Nedugo zatim u našim putovanjima, počeli smo čuti šuštajući šum koji dolazi iz Mattovog ruksaka…

i otkrili stewaway !!!!

Bio je gladan meda, ali neozlijeđen od sigurnosti. Tvrdio je da ima rođake u Yellowstoneu i da je želio više od svega što će ih posjetiti. Potajno se nadam da se na našem putovanju ne susrećemo s bilo kojim rođacima medvjeda !!

Naš prvi let bio je gelarex sastav zašto ne isprobati ove bez poteškoća. Skinuli smo malo kasno (duh) i spavao sam za dobar dio toga zahvaljujući maski za oči + čepovi za uši + kombinaciju jastuka na napuhavanje. Probudio sam se i napisao kratki članak i uskoro smo sletjeli u Minneapolis.

Bila sam impresionirana lijepom, modernom zračnom lukom! Zastali smo da slušamo neku božićnu glazbu na harfi. Bila sam uzbuđena 🙂 Moraju započeti i ranije ovdje zbog listopadskog snijega!

i tada smo pronašli prihvatljivu kavu!

Savršeni zalogaj koji će nas dostići na ručak.

Opet sam dobio kafić au lait. Sviđaju mi se više od lattesa jer volim piti više kave umjesto espressa i uglavnom mlijeka. Dobio sam svoje s pucnjavom začina od bundeve (zatražio sam samo malu šljokicu kako ne bih preopteretio šećer). Caribou bundeva nije bila tako dobra kao Starbucks. Sbux više sliči pita od bundeve; Caribou je bio više poput aleja od bundeve od Cottonwooda koji volim. Možda više orašastih oraščića? Još uvijek mi se svidjelo, ali ne toliko.

Bocker je čvrsto vezan za sljedeće polijetanje

Igrali smo neke igre u zraku poput grofa oblaka i otpjevali 99 staklenki meda na zidu

Oko 1:30 EST izvukli smo ručak (bilo je to vrijeme 12:30 Minneapolis i samo 11:30 Montana vremena).

Sinoć je Matt napravio puretinu + sir + sendviči s avokadom + senf na odličnoj žetvi meda pšenica

plus jabuke

Zajednička vrećica mrkve

i Sjeverna Karolina voda

[vremena poput ovih, fotografiranje svega je pomalo izazovno! Žongliranje našu prtljagu, kave i ogromnu kameru, a zatim pokušati izvući kameru ispod sjedala nakon što se ručak posluži na pladnju, zahtijeva malo planiranja!]

Ubrzo nakon završetka ručka, Clatments Crca i zamalo sam skočio sa svog mjesta kad sam vidio… .biscoff !! Volim ih!! Pojela sam tri 😉

Također imam novo omiljeno piće za avion: votka brusnica, minus votku!

Naručio sam klupsku sodu s prskanjem brusnice. Bio je to savršen lagani okus bez sve glupe slatkoće dijeta.

Također sam grickao nekoliko Mattovih p-oraha

Upravo sam pogledao sve svoje fotografije Afrike, koje su još uvijek na ovom računalu. Nevjerovatno iskustvo. Volio bih da trenutno mogu piti svježi sok od manga! Umjesto toga, krećem u zemlju Buffalo

Ovo!

Zabava leta. Bila sam Dorothy u čarobnjaku iz Oza u drugom razredu, tako da dugujem svom prošlom sebi da čitam ovu knjigu!

slijetanje je bilo prekrasno, kako se i očekivalo.

Bocker je pronašao svoj sjajni, sjajan, sjajan, veliki banka!

Nakon što je dobio naš kofer i iznajmljivanje automobila, Matt je proglasio da je pivovara samo kilometar, a mi bismo trebali ići . Kakva bih supruga bila kad bih tome rekla ne!?

Naravno da smo ih morali isprobati sve

ali srećom, ovdje postoji zakon koji zabranjuje služenje više od 48 oz od piva osobi! [Prijavite se u sredini]

Kasnije let za degustaciju…

Svidjela mi se Darks, svidjela su mu se svjetla!

Dogodila se nešto maltretiranja…

Ali tada su se vezali za kupnju majica

Stigli smo u naš B&B. Smiješno je što sam toliko dugo razmišljao o ovom putovanju kao poslovnom putovanju (i bojim se mećava) koje sam do danas popodne zaboravio da je to i mini romantični bijeg!

Dokaz o snijegu!

Naša šarmantna soba

Ovdje je prekrasan topao dan … SOOOOOO ……

Išli smo na trčanje!

I Don Don „Želim čuti bilo kakve komentare zašto trošite odmor odlazeći jer ne bismo imali ništa drugo što bismo radije učinili. Bilo je prekrasno i grad Bozeman moramo vidjeti pješice. Napomena da sam rekao grad! Maleno je, malo je, sitno je! Mislio sam iz nekog razloga to više mali grad, ali to je najvažniji film zapadni šarmantni grad. Slatke kuće na svakom koraku! Moja trčanja nije bila glamurozna – zbijena iza Matt Slow -a kao melase – ali do kraja sam pokupio brzinu i završio je sjajno. Trčali smo oko 50 minuta i završili smo preko 5 milja. Nisam mogao vjerovati kad sam pogledao svoj sat. Osjećao se kao maksimalno 3 milje.

Bloggiram iz lijepog ogrtača (iako je tuš bio puki potez vode i ne znam kako bi itko ostao toplo zimi!). Moram se odjenuti i onda smo krenuli u šetnju centrom grada kako bismo upoznali našu prijateljicu Molly iz Davidsona na večeru!

Budite povratak Ta-Night!

ovo!

Moram puno toga podijeliti od ovog vikenda, tako pričvrstite vaše sigurnosne pojaseve!

Petak navečer smo otišli na mjesečni društveni Fitness klasa + Happy Hour na ACAC -u. Već se radujem sljedećem! Večer započinje tematskim vježbanjem i završava sa satnim pićima i grickalicama na krovu. Večerašnja klasa bila je tematska tematska na terenu!

Počeli smo s 30 -minutnom klasom atletskog kondicioniranja koju je vodio Chris. Skok, Matt, skok! Bok Gaby!

Tada smo se natjecali u relejima vreća od krumpira, utrkama skutera i sprint relejama.

nakon čega slijedi klasični balon za vodu

I na kraju, padobransko iskustvo !! Zapravo moram to voditi s mikrofonom jer imam dobro sjećanje na 3. razred i mogao bih se sjetiti svih zabavnih stvari s padobranstvom.

Zatim smo pogodili na krovu na večeru – u skladu s velikom žetve !

Imali smo razne sendviče, peciva s namotama i namaza i kolačićima. I vino, naravno!

Subota ujutro, moja prijateljica Alice uvjerila me da je 12 sati dovoljno vremena za oporavak između treninga. Stoga sam zadirnuo kavu i pojeo krišku kovitlavanja maline kako bih se potaknuo prije nego što sam krenuo u atletsku kondiciju u 9 sati.

i preskočili smo (ne trčali) natrag u teretanu za tvrdu klasu !! Više Chris. Još dobre glazbe. Više zabave. Više bolnih nogu.

Matt i ja smo se tuširali tamo prije nego što smo otišli na gradsku tržnicu radi namirnica, a Mazen je napokon podigao hrabrost da dodirne vatrogasno vozilo.

Ručak natrag kod kuće bila je salata s ostacima kuhanja pametnih maslina piletina, heirloom rajčice i mini quesadilla napravljena od lokalne kukuruzne tortilje i krišku cheddara

proveo sam popodne u razvoju razvijajući Ukusan recept za užinu od kokosovog maslaca s domaćim cheeriosom za budući post

i dobivanje pedija. Besprijekoran nožni prst!

Imao sam kapu dok sam se bavio cupcakesima za našu Sat Night Party!

Bili smo ugostili gomilu naših zaposlenika za cijenjenu soirée kasnije te večeri te večeri . Nažalost, kišilo je. Srećom prestao je kiša dovoljno dugo da bi naučio kako igrati kukuruznu rupu!

Skinuli smo se na čipsu i namotama

Caprese Skewers

i na roštilju Big Juicy Burgers .

Matt je napravio i salatu koja je bila lijepa promjena s vaše tipične strane povrća na žaru. Bacio je tikvicu na žaru, patlidžan i kukuruz u preljev od sezama. Volio sam!

Pojeo sam puno čipa, pa sam imao pola hamburgera i neke strane

Također zato što sam štedio prostor za njih! Slatki haus u spašavanje.

U nedjelju smo nekako ostali u krevetu do 9. godine! Probudio sam se malo kasnije, a zatim je donio neke igračke sa sobom dok smo se polako probudili. Tako lijepo!

za doručak napravio sam smoothie iz Tinine nove knjige, vegetarijanskih (PTV) smoothieja i sokova. Puno malina !! Posluženo uz tost jabuka i kavu.

Išli smo na obiteljsku trčanje/šetnju do parka sredinom jutra. Planirao sam uzeti slobodan dan, ali završili smo hodajući 2 i trčali 2 milje.

Ostaci za ručak! Kuhajte pametne tune orzo s sirom na vrhu.

Otišla sam posjetiti svoju prijateljicu Meg u bolnici – jučer je imala bebu ružu !! Bila je tako slatka !!

Tada sam napravila još nekoliko recepata za knjige (sve su to za pregled recenzija)-ovaj put iz Kyliejeve nove kuharice za kolačiće s jednim servisom. (To je sjajna kuharica!) Uskoro ću vam reći sve o tome!

i dovršio sam svoje kuglice kokosovog oraha!

Završili smo vikend kuhajući dva ostatka hamburgera i izrađujući salatu s avokadom, rajčicom i ostatkom na žaru. Išao sam bez ikakvih testiranja okusa koje sam već učinio!

Noćna noć!

Više postova iz Kath:

Kako je bilo tvoje Prijatelji vikenda? Naši su bili prepuni društvenih događaja – uvijek zabavnih i uvijek zauzeti! U petak navečer otišli smo na sajam okruga Nest Realty, što je događaj koji Nest Realty postavlja za sve svoje klijente. Naš Realtor je Karen Ball, a ona je sjajna!

Sajam je potpuno besplatan događaj s puno ukusnog roštilja, dječjih događanja, pića i glazbe.

viknite na taj kukuruzni kruh !!

yum yum! Plus 2 čaše vino 🙂

Nekoliko naših prijatelja također je koristilo gnijezdo, tako da smo imali velike i male prijatelje s kojima smo se družili. Nažalost, dječji prostor bio je prepun, a Mazen je bio previše zastrašen od velikih dječaka koji skaču kako bi sudjelovali.

Ali volio je vidjeti kako vlak prolazi! Bili smo na vrhu garaže za parkiranje u ulici!

Neuspjeli pokušaj obiteljske fotografije

Svi smo se uputili kući i otišli u krevet rano – od gnijezda do odmora!

Subota ujutro Mazen je spavao do 8:20 !! Tiho sam pio kavu na trijemu dok nije ustao. A onda smo se uputili na gradsku tržnicu na doručak! Planirao sam ići pravo u teretanu sljedeće i nisam želio nešto super teško, tako da sam doručkovao prvake – jednu od krafni s krafnama koje sam cijelo ljeto promatrao i zeleni sok iz pranja soka! Ovo je na kraju bio savršena zalogaja prije treninga. Donut je bio Cakey (moj stil!), A glazura nevjerojatna.

ovo!

U teretani sam je lako uzeo na eliptično jer sam dan ranije napravio 30 potpomognutih povlačenja S Erin i jedva mi je podigao ruke !! Nakon tuširanja uputili smo se kući kako bismo pozdravili Matt i pripremili se za dio 2 vikenda !!

Naši prijatelji Seanene i Rob priređuju zabavu Oktoberfest svake druge godine i izađite na sve!

Oni kuhaju pivo i naručuju divovske perece!

Postoje i kostimi 🙂

Hrana je raširila sve baze – pereci, brats, kiseli salata od krumpira, salata od krumpira, rezanci od jaja i puno senfa. Plus sirevi i odvažena jaja i poznati njemački čokoladni kolači iz Seaneanea!

Popili smo puno piva i proveli popodne igrajući igre. Matt je pobijedio u nosaču!

Mazen je pobijedio u skoku s Toddlerom

Nakon zabave, imali smo skromne večere od ostatke pileće juhe i čipsa, a slijedile su 5 epizoda Portlandia Season 3. Ljubav koja je ljubav koja je to Pokažite toliko !!

U nedjelju ujutro napravili smo palačinke od bundeve, koje sam prelila maslacem, bananom i javorovima.

u nedjelju popodne imao sam nogometnu utakmicu – whoee – i Tada smo Matt i ja imali posebnu noć iz sastanka koja ću vam reći kasnije ovog tjedna!

Više postova iz Kath:

Kakav je bio vaš vikend? Hladno? Vruće? Kiša? Puni sladoleda i prskanja, hamburgera i craft piva?

Naš vikend započeo je u vrijeme ručka u petak kada smo se uputili u Whole Foods na malo poslastice.

Primio sam priopćenje za javnost prije nekoliko tjedana da je Cheesemonger naše trgovine Nađeeb Chouaf osvojio drugo mjesto u četvrtom godišnjem Cheesemonger Invitationalu. Natjecao se protiv više od 50 sira za čast. Nakon što sam se sastao s Nađeebom, mogao sam vidjeti zašto. On zna tonu o siru!

Nađeeb je sastavio tanjur za sir za nas (Matt mi se pridružio na pauzi za kruh za ručak), a Mazen je uživao i u nekoliko uzoraka!

Lanhaff by Landaff Creamery i ostario podrumi na brdu Jasper. Ovaj sir imao je prekrasnu teksturu s mješavinom slatkih i kiselih okusa. Uživali smo s kiselim trešnjama koje su svoje slatkoće izvadile okuse. Esmontonian by Caromont Farm u Esmontu, VA. Lokalni sir (volim sve što Caromont čini, posebno njihov Bloomsbury, koji jedem cijelo vrijeme). Ovo je bio stariji sirovi kozji sir ispravan viognier ocatom. Volio je teksturu sličnu feta. Kušali smo ga nekim lokalnim zanatskom jabukom. Reblochon. Francuski smrdljivi sir koji mi je bio najdraži dan! Vrsta brie-ish u teksturi s stvarno glatkim maslačkim ustima. Kušali smo Tank 7 Farmhouse Ale od Boulevard Brewing zajedno s i voljeli uparivanje. CABOT CLANDBOUND CHEDDAR napravio ga je i ostario podrumi na brdu Jasper. Ovo je bio klasični nevjerojatni bijeli cheddar – lagano bakoniju s notama karamela. Posluženo s Virginia Chutney Co. Pepper žele. Grayson je napravio Meadowcreek Farm u Galaxu, VA. Još jedan lokalni sir s mekom teksturom posluženom na češnjak od lješnjaka od kišne karata hrskav s začinjenim šljivama iz Virginia Chutney Co. Bio je orašasti i blago sladak i spreman je za prilično poznatu nagradu za sir! Caveman Blue by Rogue Creamery u Central Point, OR. Ahhhh volim plavi sir !! Nađeeb me imao u „Okusu vanilije maslaca s teksturom maslaca.” Kušali smo ga na vrhu čokoladnog poklopca i gutljaj Bell -ovog portera. Nevjerojatan kraj degustacije!

Potražite to u vašim lokalnim trgovinama sira. Zahvaljujući Nadjeebu na gostoprimstvu. Mala ptica mi je rekla da zapravo zuri u vlastitu trgovinu sira ovdje u gradu u Milli Joe kavi zvanom Flora Artisanal Cheese!

U petak navečer uzeli smo ubod u repliciranju Mono Loco Spice-a-Ritas Toliko volimo. USPJEH! Recept ću dijeliti sljedeći tjedan 🙂

Imali smo jednostavnu večeru kod kuće ostataka – piletinu + pečenje graha, peciva, salate, zeleni grah iz našeg konzerviranog zaliha i nazvali ga ranom noći. Završili smo sa 6 sezona ludih muškaraca. Tako tužno! Kada započinje sezona 7?

Subota sam imao još jedan od mojih ukusnih sendviča s jajima u Virginiji s više sočne breskve. Ne mogu jesti dovoljno breskve!

i tada smo krenuli na tržište. Smile M !!

Rekli smo Bok Samu, koji je radio GH kabinu

kupio razne stvari, uključujući ovaj prekrasan buket